معرفی تانک ۸۰۰؛ جدیدترین شاسی بلند چینی + عکس

بزرگ‌ترین شاسی‌بلند برند تانک از گروه گریت وال موتور به نام تانک ۸۰۰ تا پایان سال جاری رونمایی خواهد شد. این خودروی لوکس با توجه به امکانات و مشخصاتی که دارد، احتمالاً با مرسدس بنز و بی‌ام‌و رقابت خواهد کرد.

معرفی جدیدترین خودروی فراری با قدرت و ظاهری عجیب + عکس

فراری از جدیدترین خودروی خود که ترکیبی از سنت و مدرنیته است، رونمایی کرد. این ترکیب خاص و منحصربه‌فرد فراری در هیچ جایی به‌اندازه جدیدترین خودروی آن، یعنی ۱۲ Cilndri، جانشین ۸۱۲ سوپرفست مشهود نیست. همانطور که از نام آن پیداست، همه چیز مربوط به موتور ۱۲ سیلندر فراری است.

پس از پراید وانت نوبت به بی‌ام‌و وانت رسید+ عکس

تبدیل برخی از خودرو‌های پرطرفدار به سگمنت دیگر در چند سال اخیر توجه ماشین‌باز‌های بسیاری را به سمت خود جلب کرده است. معرفی پیکاپ یا همان وانت بی‌ام‌و M ۴، یکی از این پروژه‌های خاص بوده و شباهت جالبی به ماجرای تولید نسخه وانت پراید در کشورمان دارد

خودرو خاص دو میلیاردی در تهران

کمپانی جک با خودرو‌های شاخص خود بار دیگر در عرصه صنعت خودروسازی جهان قدرت نمایی کرده است. در این مطلب به بررسی مشخصات فنی جک X ۸ پرداخته‌ایم با ما همراه باشید.

میتسوبیشی با لباس رنو در ایران + عکس

نسل اول میتسوبیشی ASX در بازار ایران حضور داشت؛ اما این خودروی ژاپنی با وجود کیفیت بسیار بالا و استهلاک بسیار پایین نتوانست در رقابت با کره‌ای‌ها پیروز شود و متأسفانه با استقبال ضعیف ایرانیان روبه‌رو شد.

شاسی بلند جدید چری که خیلی گران نیست! + عکس

ساختار هیبرید تانسو ۰۶ از انجین ۱.۵ لیتری توربو با ۱۵۴ اسب بخار خروجی و گشتاور ۲۲۰ نیوتن متر در همراهی با تک موتور الکتریکی تشکیل شده که هنوز جزئیات قسمت الکتریکی اعلام نشده است.

این جیلی، خودرو ارزنده‌ای است! + عکس

فیس لیفت جدید در واقع سومین فیس لیفت پس از رویداد‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ این خودرو محسوب می‌شود، اما با توجه به موفقیت طراحی و نظرات مثبتی که همراه لینک اند کو ۰۱ بوده، جیلی کمپانی مادر لینک اند کو همچنان علاقه زیادی به انجام یک جراحی عمیق در ظاهر خودرو نداشته است.
1 صفحه