حماس: مذاکرات به بن‌بست رسید

یک مسئول ارشد حماس با بیان اینکه صهیونیست‌ها و شخص نتانیاهو مذاکرات آتش‌بس و تبادل اسرا را به بن‌بست کشاندند، تأکید کرد: در زمان حاضر هیچ مذاکره‌ای انجام نمی‌شود و حماس تحت‌تأثیر هیچ گونه فشار سیاسی و نظامی قرار نخواهد گرفت.

گزارشی تکان‌دهنده از زندگی جنسی رهبر کره‌شمالی

رسانه دیلی‌میل بریتانیا در گزارشی به زندگی جنسی کیم جونگ اون، دیکتاتور کره شمالی، پرداخت و نوشت که او یک «جوخه لذت» شخصی دارد و از «۲۵ دختر باکره قدبلند و زیبا» گرفته تا رقاصان زن و ارائه‌دهندگان خدمات جنسی و ماساژ به او خدمت می‌کنند.

گلایه سیدمحمد خاتمی از برخورد تند گشت ارشاد با زنان

رئیس دولت اصلاحات با بیان این که اکنون در دانشگاه‌های معتبر سراسر دنیا علیه جنایت اسرائیل در غزه، تظاهرات گسترده‌ای در حال انجام است، گفت:، ولی در داخل ایران چنین صحنه‌هایی را شاهد نیستیم؛ چرا که آنقدر در داخل ایران بد عمل شده است که دیگر این اتفاقات روی مردم ناراضی به ویژه نسل جوان و روشنفکران تأثیری ندارد.

ماجرای اتهامات مطرح شده علیه رائفی پور

علی‌اکبر رائفی‌پور با انتشار یک ویدئو، به ارائه توضیحات درباره گردش مالی ۱۰۰ میلیاردی و اتهام پولشویی پرداخت. اطلاعات منتشرشده از سوی محبی، شامل نام و نام خانوادگی، اطلاعات بانکی افراد و مبالغ جابه‌جا شده است.

افشاگری بزرگ قالیباف و زاکانی برای ریاست مجلس

نیرو‌های سیاسی قالیباف و زاکانی به نیابت از آن‌ها علیه یکدیگر افشاگری و از فساد‌های هم پرده‌برداری می‌کنند و پیش‌بینی می‌شود تا انتخابات هیات‌رئیسه مجلس، این افشاگری‌ها و رونمایی از فساد‌ها علیه یکدیگر ادامه داشته باشد!

خروجی خالص‌سازی؛ ادامه جنگ داخلی اصولگرایان در انتخاباتی بدون رقیب

نکته شاخص دوازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، دعواهای اصولگرایان بود. به‌رغم اینکه تمامی طیف اصولگرایان از سنتی تا نواصولگرایان و رادیکال‌ها مانعی برای شرکت در انتخابات و حضور در مجلس نداشتند، صحنه‌های عجیبی در جریان مبارزات سیاسی‌ درون‌گروهی خود رقم زدند؛ از ادعای افشاگری راجع به فرزندان رئیس مجلس، شایعه گرفتن ۱۴۰ سکه توسط یکی از نمایندگان تا تاثیر روابط فامیلی در بستن لیست‌ نیروهای انقلاب و در آخر، افشای گردش مالی مؤسسه مصاف.

گلایه‌های مراجع تقلید از مشکلات اقتصادی در دیدار با رئیسی

رئیس دولت سیزدهم در جریان سفر استانی خود به قم، با تنی چند از مراجع تقلید شیعه دیدار و گفتگو کرد که این دیدار‌ها با انتقاد از شرایط سخت اقتصادی و عملکرد ضعیف دولت در زمینه اقتصاد همراه شد و در این دیدار‌ها مراجع تقلید از مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور ابراز نگرانی کردند.
1 صفحه