مبلغ جرایم رانندگی افزایش می‌یابد؟

رئیس پلیس راهور گفت: افزایش مبلغ جرائم رانندگی تصویب شده است، اما همچنان در انتظار ابلاغ دولت است و تا زمانی که دولت ابلاغ نکند، مبلغ جرائم مانند گذشته است و تغییری ندارد.

روایت تلخ پدر یک دانشجوی ایرانی از مرگ او در کانادا

شاید خبر تصادف و فوت یک جوان دانشجوی ایرانی در کانادا در روز‌های اخیر در شبکه‌های اجتماعی شنیده و تکرار شده باشد. اما به نظر می‌رسد که این پرونده تصادف ابعاد دیگری نیز در خود داشته باشد. جوان دانشجویی که در حوزه فناوری اطلاعات (IT) بسیار فعال بود و پدر و مادرش زحمت زیادی برای تهیه ملزومات سفر او به کانادا و تحصیلش در این کشور متحمل شدند.  

۷۰ درصد تخت‌های بیمارستان فرسوده است

«اگر این روند ادامه پیدا کند، باید بیماران را در راهرو‌های بیمارستان بستری کنیم»؛ این جمله را مینو محرز، استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران، درباره کمبود تخت بیمارستانی در ایران می‌گوید، آن هم در روز‌هایی که اخبار مختلفی از فرسودگی تجهیزات پزشکی تا مرگ بیماران تالاسمی به‌دلیل کمبود دارو در کشور فراگیر شده است.

وعده‌های بی نتیجه؛ جنجالی‌ترین پروژه شهری احمدی‌نژاد/همه هزینه‌های ساخت مونوریل قم برای کشور

پروژه مونوریل شهر قم بعد از حدود ۱۴ سال قرار است تکمیل شود، پروژه‌ای که برخی کارشناسان معتقدند توجیح اقتصادی ندارد و کمکی به حمل و نقل عمومی در قم نمی‌کند، با این وجود در سفر اخیر ابراهیم رئیسی به قم وعده تکمیل این پروژه داده شده است.

انفجار شدید یک منزل مسکونی در خیابان نامجو

سید جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه گفت: وقوع یک مورد حادثه انفجار در ساختمان مسکونی در ساعت ۱۵ دقیقه بامداد امروز به سامانه ۱۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان سه ایستگاه را به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه واقع در میدان نامجو، خیابان شیخ صفی اعزام کرد.

وضعیت هواشناسی امروز

سازمان هواشناسی ضمن پیش‌بینی جوی آرام در غالب مناطق کشور طی امروز، از ورود سامانه بارشی جدید از شمال‌غرب خبر داد و اعلام کرد: امروز و فردا افزایش دما در بیشتر مناطق کشور رخ خواهد داد.

علل اصلی ابتلا به کبد چرب

یک فوق تخصص گوارش و کبد بر اهمیت ورزش و تغذیه سالم در پیشگیری و درمان بیماری کبد چرب تاکید کرد و بهترین راه تشخیص کبد چرب را برشمرد.
1 صفحه