بازار کریپتو به رنگ خون درآمد!

قیمت ارز‌های دیجیتال یکی از موضوعات پرطرفدار و در حال تغییر است. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت ارز دیجیتال به سایت اقتصاد آنلاین مراجعه کنید.

فرصتی برای خودنمایی بیت کوین در ژاپن

به گفته یکی از مدیران اجرایی شرکت سوان بیت کوین (Swan Bitcoin)، کاهش ارزش ین ژاپن ممکن است به یک فاجعه برای بازار اوراق خزانه‌داری ایالات متحده منجر شود و قیمت بیت کوین از این موضوع سود خواهد برد؛ زیرا سرمایه‌گذاران به دنبال گزینه‌هایی جهت حفظ ارزش دارایی خود، به خرید این دارایی دیجیتال ترغیب خواهند شد.

خیز دوباره بیت‌کوین با افت آمار اشتغال

با انتشار گزارش وزارت کار در روز جمعه ۵ مه، روند قیمتی دارایی‌های پر تقاضای بازار‌های جهانی تغییر مسیر دادند و در محدوده مثبت قرار گرفتند. بر این اساس بیت‌کوین با رشد ۱۴.۵ درصدی رو‌به‌رو شد و توانست بار دیگر حمایت کانال ۶۰ هزار دلاری را به دست آورد.

هشدار مهم برای استخراج رمزارز

مدیرعامل توانیر از قوانین جدید و سخت‌گیرانه برای مقابله با استفاده‌کنندگان غیرمجاز از برق برای استخراج رمزارز خبر داد و گفت: براین‌اساس دستگاه‌های غیرمجاز کشف شده امحا و استخراج‌کنندگان تا ۱۰۰ برابر جریمه می‌شوند.

بیت کوین همچنان در مسیر رشد

ارزش بیت کوین به ۶۶ هزار و ۴۸۵ دلار رسید که در ۲۴ ساعت اخیر رشد ۰.۷۴ درصدی داشته است حجم بازار بیت کوین در این مدت بیش از ۲۵ میلیارد و دلار بوده است و رشد هفتگی آن نیز بیش از ۷ درصد شد.

بیت کوین رکورد زد

صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین بلک راک در آستانه شکستن نقطه عطف بزرگ پس از جریان ورودی ۶۹ روزه قرار گرفته است.

بیت کوین آماده رویارویی با رویداد هاوینگ

برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که در ساعات آینده رویداد هاوینگ به وقوع خواهد پیوست و درآمد ماینر‌ها به ۳.۱۲۵ بیت‌کوین کاهش خواهد یافت. پیش‌بینی‌های متعددی درخصوص روند قیمتی بیت‌کوین پس از وقوع هاوینگ انجام شده است که عمده آن‌ها بر نزولی شدن قیمت آن تاکید دارند.

روند نزولی بیت‌کوین تشدید خواهد شد؟

با نزدیک شدن به رویداد هاوینگ کارشناسان حوزه کریپتو برآورد‌های متعددی را ارائه کردند که از سیر نزولی قیمت بیت‌کوین پس از این واقعه حکایت دارد. در مقابل آن‌ها تاکید کردند که طلای جهانی به روند صعودی خود ادامه خواهد داد و تا پایان سال جاری رشد بی‌سابقه‌ای را تجربه خواهد کرد.
1 صفحه