فیلم/رجبی، دستیار نکونام: پرسپولیس ۱۴ امتیاز از داوری سود برده است

رجبی، دستیار نکونام در نشست خبری پیش از بازی مقابل فولاد: در بازی پرسپولیس و آلومینیوم آن‌ها یک گل آفساید به ثمر رساندند، در بازی با ذوب آهن نیز یک گل آفساید دیگر وارد دروازه حریف کردند، در بازی با گل گهر نیز گل سالم حریف را نادیده گرفتند. در بازی با هوادار باز هم گل آفساید زدند و مقابل استقلال خوزستان نیز از اشتباه داوری سود بردند.

فیلم/ روایت یک بلاگر ترک از مواجهه با گشت ارشاد

یک بلاگر تُرک وقتی به ایران میاد با تذکر مامورین گشت ارشاد مواجه میشه و خیلی تعجب میکنه! این بلاگر در ویدیویی که منتشر کرده میگه بخاطر برداشتن روسریم در تاکسی، راننده رو جریمه کردند و چون جوراب نپوشیده بودم پلیس بهم تذکر داده، بعد هم کار به رسانه‌های ترکیه رسیده.

فیلم/ واکنش سفیر کره‌جنوبی و همسرش بعد از خوردن کله پاچه

کیم جونپیو که به تازگی به عنوان سفیر کره جنوبی در ایران مشغول فعالیت شده است تنها چند ماه بعد از شروع به کارش تصمیم گرفت کله پاچه خوری را به همراه همسرش تجربه کند. در ویدئویی که در صفحه رسمی سفارت کره جنوبی در اینستاگرام منتشر شده است آقای سفیر کله پاچه را غذایی خوشمزه توصیف می‌کند.

فیلم/ بازیگر معروف مارمولک ازدواج کرد

پژمان بازغی، بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در جشن عروسی حسین سلیمانی، خوشحالی خود را با میهمانان به اشتراک گذاشت. حسین سلیمانی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرامش، خبر ازدواجش را تائید کرد. حسین سلیمانی در سن ۱۳ سالگی با بازی در فیلم مهر مادری وارد دنیای سینما شد و با فیلم جنجالی مارمولک به شهرت رسید.

فیلم/ ماجرای کتک خوردن یک دختر در پارک فدک

ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که با واکنش‌متفاوت کاربران در این شبکه مواجه شده است که برخی مدعی شدند این کتک زدن توسط مامور حجاب نبوده بلکه موضوع خانوادگی یک مادر و فرزند است که به پارک کشیده شده است.

فیلم/نماینده مجلس: تعطیلی شنبه روز عبادت را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد

حجت‌الاسلام نقدعلی: وقتی در طول هفته یک تعطیلی پشت سرهم بیفتد، غالبا مجموعه کارمندی زودتر مرخصی می‌گیرند و عزیمت می‌کنند برای تفریح و سرکشی به اقوام و خویشان. تعطیلی شنبه، روز جمعه به‌عنوان روز عبادت را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و آثار سوء فرهنگی دارد.

فیلم/ رونمایی هالک ایرانی از هیکل جدیدش

انتشار فیلمی جدید از سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی نشان می‌دهد او دوباره فعالیتش را شروع کرده است!در ویدئوی جدید سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی بازهم تکرار شده و این پاورلیفتینگ‌کار به نوعی سعی دارد خود را در ابعاد بزرگتر از آنچه هست، نشان دهد.

فیلم/ باز هم اظهاراتی جنجالی از بانکی‌پور: در قانون عفاف و حجاب پلیس اجازه بازداشت ۵ گروه را دارد

امیرحسین بانکی پور، نماینده اصفهان در مجلس در برنامه جهان آرا گفت: چه الان که طرح نور اجرایی شده و چه در گذشته که پلیس اجازه بازداشت افراد بی حجاب بر اساس بند ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی را داشت، همه افراد هنجارشکن بازداشت نمی‌شدند، ولی بر اساس قانون جدید عفاف و حجاب در پنج مورد، پلیس می‌تواند اشخاص را بازداشت کند؛ نیمه برهنه‌ها، افراد سازمان‌یافته یا متصل به جریان‌های معاند و خارجی، اشخاصی که در مقابل تذکر مقاومت کرده و برخورد کنند و خارجی‌هایی که اسناد قابل قبول به همراه نداشته باشند.

فیلم/مخالفت کاظم صدیقی در سال ۹۹ برای واردات واکسن کرونا

ویدیویی که نشان میدهد صدیقی در سال ۹۹ مخالف واردات واکسن کرونا از امریکا و حامی تولید داخلی واکسن کرونا بوده است: واکسن‌های ما بوی خدا و خدمت می‌دهد. آمریکا هم واکسن دارد، ولی دنیا به آن اعتماد نمی‌کند، بعضی از کشور‌های اروپایی واکسن ارائه کردند، ولی خودشان مشغول جمع کردن هستند، اعتماد بین‌المللی را از دست دادند، اما واکسن‌های ما که بوی خدا می‌دهد بوی خدمت می‌دهد. /بامدادنو
1 صفحه