تاریخ انتشار: ۰۸:۱۲ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

قیمت تفریحات کیش ۱۴۰۳

تفریحات کیش طیف وسیعی از فعالیت‌های آب و غیر‌آبی را شامل می‌شوند. از این رو به قدری متنوع هستند که در طول یک‌سفر نمی‌توان تمام آن‌ها را تجربه کرد.

مقدمه

جزیره کیش به دلیل جاذبه‌های طبیعی و تفریحی فراوانی که دارد یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایران به شمار می‌رود. از این رو هر ساله میزبان گردشگران بسیاری از سراسر ایران و حتی جهان است. تفریحات کیش به قدری متنوع هستند که در طول یک سفر چند روزه نمی‌توان تمام آن‌ها را تجربه کرد. از این رو پیش از سفر بهتر است یک لیست از بهترین تفریحات کیش تهیه کنید، تا به بهترین نحو ممکن از زمان خود بهره ببرید. در این فرصت قصد داریم به معرفی تفریحات کیش بپردازیم.

هیجان‌انگیزترین تفریحات کیش

هیجان‌انگیزترین تفریحات کیش

معرفی تفریحات کیش

کیش جزیره‌ای زیبا در خلیج فارس است که دارای جاذبه‌های گردشگری متنوعی است که می‌تواند نیازهای هر نوع سلیقه‌ای را برآورده کند. به طور کلی تفریحات کیش به دو دسته کلی آبی و غیر آبی تقسیم می‌شوند.

تفریحات آبی کیش

  • پاراسل: پاراسل، یکی از تفریحات کیش است که فرد یا افراد با استفاده از چتر نجات و طناب بلند، به یک قایق موتوری متصل می‌شوند و در آسمان بر فراز آب‌های خلیج فارس پرواز می‌کنند. پاراسل، یک تفریح بسیار هیجان‌انگیز و لذت‌بخش است که می‌تواند تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای شما رقم بزند. در این تفریح، می‌توانید از مناظر زیبای جزیره کیش و خلیج فارس از ارتفاع بالا لذت ببرید.

پاراسل کیش

پاراسل کیش

  • غواصی: خلیج فارس زیستگاه بسیاری از موجودات دریایی است. از این رو غواصی در کیش، فرصتی بی‌نظیر برای تماشای دنیای زیر آب خلیج فارس است. کیش دارای مراکز غواصی حرفه‌ای با تجهیزات و امکانات مدرن است که می‌توانند تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای شما رقم بزنند. با غواصی در کیش، می‌توانید از نزدیک شاهد زیبایی‌های زیر آب باشید.

 

  • اسکوتر زیردریایی: اسکوتر زیردریایی، یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات کیش است که به فرد امکان می‌دهد بدون نیاز به داشتن مهارت غواصی، دنیای زیر آب را از نزدیک ببیند. در اسکوتر زیردریایی، فرد به یک اسکوتر متصل می‌شود و با سرعت کم در زیر آب حرکت می‌کند. این تفریح، فرصتی مناسب برای کسانی است که می‌خواهند بدون نیاز به آموزش‌های تخصصی، از دنیای زیر آب لذت ببرند.

 

  • شاتل: تفریح آبی شاتل یک تجربه هیجان‌انگیز است که در آن بر روی یک تیوب نشسته و توسط قایق تندرویی روی سطح آب کشیده می‌شوید. برای استفاده از شاتل حداقل باید دو نفر حضور داشته باشند؛ به همین دلیل این تجربه به صورت تک نفره امکان‌پذیر نیست. افراد با سن ۶ سال به بالا و با رضایت والدین می‌توانند از این تجربه لذت ببرند. مدت زمان مجاز برای استفاده از شاتل حدود ۱۵ دقیقه است.

 

  • فلای بورد: فلای بورد، یک وسیله است که با استفاده از فشار آب شما را در هوا معلق نگه می‌دارد. این وسیله، از طریق پمپاژ آب، اجازه می‌دهد تا حرکات نمایشی و شیرجه‌های مختلفی را در دریا انجام دهید. فلای بورد برای افراد بالای ۱۸ سال و به مدت۲۰ دقیقه انجام می‌شود.

 

  • پدل بورد: پدل بورد یکی از جدیدترین و متفاوت‌ترین تفریحات کیش است که عاشقان هیجان، باید این تجربه را امتحان کنند. در این تفریح، پاهای خود را بر روی یک تخته محکم قرار می‌دهید و با پارو زدن بر روی آب حرکت می‌کنید.

 

  • جت اسکی: جت اسکی یکی از تجربیات هیجان‌انگیز در سفر به شهرهای ساحلی است. هر جت اسکی قابلیت حمل دو نفر را دارد؛ اما افراد با وزن بالای ۱۰۰ کیلوگرم باید به‌تنهایی سوار شوند.

 

  • اسکی روی آب: اسکی روی آب یا کیبل اسکی را می‌توانید در جزیره کیش تجربه کنید. این مکان دارای تمامی امکانات لازم از جمله رختکن، دوش، سکوی شروع، اتاق آموزش و فروشگاه لوازم و تجهیزات ورزشی، رستوران و کافی‌شاپ است.

 

  • پلاژهای کیش: پلاژ مخصوص آقایان و پلاژ اختصاصی بانوان، این امکان را فراهم می‌کند که به راحتی و بدون هیچ مزاحمتی شنا کنید، آفتاب بگیرید و از نوشیدنی‌های خنک و استوایی لذت ببرید. این تجربه‌ای است که شاید در دیگر نقاط ایران برای بانوان در دسترس نباشد. این پلاژ‌ها تمامی امکانات لازم، از جمله دوش، تخت‌های ساحلی، سایبان، فروشگاه‌های لوازم شنا و بهداشتی، رختکن، امکانات غریق‌نجات، ماساژ، سرویس بهداشتی، بوفه، رستوران، کافی شاپ و غیره را ارائه می‌دهند. همچنین، می‌توانید به بازی در زمین‌های والیبال، هندبال و فوتبال ساحلی بپردازید و تفریحات دریایی مانند جت اسکی، قایق بادبانی، اسکی روی آب، غواصی و قایق پارویی را تجربه کنید.

 

تفریحات غیر آبی کیش

کیش علاوه بر تفریحات آبی، دارای جاذبه‌های و تفریحات غیر آبی متنوعی نیز هست. از جمله تفریحات غیر آبی کیش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • پارک آبی اوشن: پارک آبی اوشن، یکی از بزرگترین و مجهزترین پارک‌های آبی ایران است که با امکانات و سرسره‌های متنوع، لحظات هیجان‌انگیزی را برای شما رقم خواهد زد. پارک آبی اوشن، دارای سرسره‌های متنوعی برای تمام سنین است. همچنین، در این پارک، می‌توانید از استخرهای موج، استخرهای بازی و سایر امکانات تفریحی لذت ببرید.

 

  • پارک دلفین: پارک دلفین، مکانی مناسب برای تماشای نمایش‌های جالب و دیدنی دلفین‌هاست. در پارک دلفین کیش، می‌توانید از نمایش‌های متنوعی مانند شیرجه دلفین‌ها، بازی با توپ و سایر نمایش‌های جذاب لذت ببرید.

 

  • شهر زیرزمینی کاریز: شهر زیرزمینی کاریز، یک اثر تاریخی ارزشمند است که در دل زمین قرار دارد. این شهر، از شبکه‌ای پیچیده از قنات‌ها و آبراهه‌ها تشکیل شده است. شهر زیرزمینی کاریز، یکی از جاذبه‌های گردشگری محبوب کیش است که قدمت آن به دوران هخامنشیان می‌رسد.

 

  • کشتی یونانی: کشتی یونانی، یک کشتی غرق شده در سواحل کیش است. این کشتی زنگ زده به یکی از جاذبه‌های گردشگری محبوب کیش بدل شده که قدمت آن به اواخر قرن نوزدهم میلادی می‌رسد. کشتی یونانی، در سال 1965 میلادی، در اثر طوفانی سهمگین به گل نشست و غرق شد. امروزه، این کشتی، به یکی از نمادهای جزیره کیش تبدیل شده و گردشگران زیادی از آن دیدن می‌کنند.

 

  • سافاری: سافاری، یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات کیش است که در آن فرد با خودروهای آفرود، به دل صحرا می‌زند و از مناظر زیبای آن لذت می‌برد. سافاری فرصتی مناسب برای تجربه هیجان و ماجراجویی است. در سافاری کیش، می‌توانید از تماشای مناظر زیبای صحرا، کوه‌ها و روستاهای اطراف لذت ببرید.

 

  • بانجی جامپینگ: بانجی جامپینگ یکی از تجربیات هیجان‌انگیز در جزیره کیش است که از دو سکوی ۴۰ و ۶۰ متری برای پرش استفاده می‌شود. تنها افرادی که پیشتر تجربه پرش از سکوی ۴۰ متری را داشته‌اند، مجاز به تجربه سکوی بلندتر هستند. بانجی جامپینگ با استفاده از یک طناب فنردار و سقوط از فراز سکوی 40 یا 50 متری انجام می‌گیرد. همچنین، می‌توانید پرش آزاد بر روی تشک را نیز در کلوپ جاذبه تجربه کنید. این فعالیت از ارتفاع سه تا ۱۲ متر انجام می‌شود و وزن مجاز برای شرکت کنندگان در این تجربه می‌بایست کمتر از ۱۲۰ کیلوگرم باشد.

 

  • جایروکوپتر: جایروکوپتر کیش یکی از متفاوت‌ترین تفریحات کیش است. جایروکوپتر نوعی هلیکوپتر کوچک و دو سرنشینه است که فرصتی منحصر به فرد برای تجربه پروازی ایمن و هیجان‌انگیز بر فراز جزیره کیش و دیدن مناظر زیبای خلیج فارس فراهم می‌کند.

تفریحات شبانه کیش

شب‌های کیش بسیار جذاب هستند. این جزیره در شب میزبان برنامه‌ها و تفریحات متنوعی است. در ادامه به طور اختصار به معرفی بهترین تفریحات کیش در شب خواهیم پرداخت. با توجه به سلیقه و بودجه خود، می‌توانید از بین این تفریحات، گزینه‌های مناسب را انتخاب و سفری به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.

  • جنگ‌های شبانه: جنگ‌های شبانه، یکی از محبوب‌ترین تفریحات شبانه کیش هستند. در این جنگ‌ها، هنرمندان و کمدین‌های معروف، برنامه‌های متنوعی مانند موسیقی زنده، نمایش‌های طنز و سایر برنامه‌های سرگرم‌کننده اجرا می‌کنند.

قیمت تفریحات کیش ۱۴۰۳

  • شهربازی هایلند کیش: شهربازی هایلند کیش، یکی از بزرگترین و مجهزترین شهربازی‌های ایران است. این شهربازی، دارای بیش از 100 بازی مختلف برای تمام سنین می‌باشد که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید.

 

  • پارک ساحلی مرجان: پارک ساحلی مرجان، یکی از زیباترین پارک‌های ساحلی کیش است که در تاریکی شب به مکانی دنج و آرامش‌بخش تبدیل می‌شود. در این پارک، می‌توانید از قدم زدن در کنار ساحل، تماشای دریا، چرخ سواری و غذاهای خوشمزه رستوران‌های آن لذت ببرید.

 

  • اسکله تفریحی کیش: اسکله تفریحی کیش، یکی از جاذبه‌های گردشگری محبوب کیش است که در شب نیز، به مکانی زیبا و دیدنی تبدیل می‌شود. در این اسکله، می‌توانید از تماشای مناظر زیبای خلیج فارس، غروب خورشید و سایر جاذبه‌های آن لذت ببرید.

 

  • بولینگ مریم: بولینگ مریم کیش، یکی از بهترین سالن‌های بولینگ ایران است که شب‌ها هم باز است. این سالن، دارای امکانات مدرن و استانداردی است که تجربه‌ای لذت‌بخشی را برای شما رقم خواهد زد.

 

  • قلعه وحشت: یکی از جذابیت‌های دیگر جزیره کیش، قلعه وحشت است. این قلعه دارای یک مسیر تاریک و بلند ۱۰۰ متری است که بازدید کنندگان با همراهی یک راهنما و با استفاده از چراغ قوه، از آن عبور می‌کنند. در طول مسیر، به‌طور نامحسوس عکس‌هایی از شما گرفته می‌شود که در پایان می‌توانید آن‌ها را به عنوان یادگاری خریداری کنید. قلعه وحشت در سه سانس مختلف، یک سانس عادی برای کودکان زیر ۱۴ سال، یک سانس متوسط و یک سانس فول اکشن برای علاقه‌مندان به تجربه‌های پرماجرا و هیجان‌انگیز برگزار می‌شود.

 

  • ماساژ، اسپا و حمام ترکی: پس از انجام تفریحات هیجان‌انگیز نوبت به کمی آرامش و تجدید قوا می‌رسد. با حمام ترکی و ماساژ، قادر خواهید بود که خستگی و استرس عضلات خود را برطرف کرده و به بدنتان آرامش ببخشید. مراکز ماساژ در برخی از هتل‌های کیش از جمله هتل ویدا، هتل کوروش، هتل پارمیدا، مرکز ماساژ لیان رز و کلوپ بانوان شایگان خدمات ارائه می‌دهند. در این مکان‌ها می‌توانید از انواع ماساژ‌هایی مانند ماساژ سوئدی رویال، ماساژ سنگ‌داغ، ماساژ ریلکسی، ماساژ بک سوئدی، ماساژ فوت (کف پا)، ماساژ و پاکسازی صورت، ماساژ اسپرت ورزشی و ماساژ لاغری بهره‌مند شوید.

 

راهنمای انتخاب بهترین تفریحات جزیره کیش

برای انتخاب مناسب‌ترین و بهترین تفریحات کیش، باید به چند نکته توجه داشته باشید. آیا به تفریحات آبی علاقه دارید یا ترجیح می‌دهید از تفریحات غیر آبی لذت ببرید؟ آیا به دنبال تفریحات هیجان‌انگیز هستید یا ترجیح می‌دهید تفریحات آرام‌بخش را تجربه کنید؟

هرکدام از تفریحات کیش هزینه متفاوتی دارند. تفریحاتی مانند پارک آبی اوشن یا پارک دلفین نسبتا هزینه بالایی دارند، اما برخی دیگر مانند قدم زدن در کنار ساحل یا تماشای غروب خورشید، تفریحاتی رایگان هستند. علاوه بر این برخی از تفریحات، مانند سافاری، فقط در ساعات خاصی از روز برگزار می‌شوند. از این رو می‌بایست برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید.

پکیج تفریحات کیش

پکیج تفریحات کیش، مجموعه‌ای از تفریحات مختلف است که با قیمتی به صرفه و به طور یکجا، به مسافران ارائه می‌شود. این پکیج‌ها، ترکیبی از تفریحات آبی و غیر آبی هستند و می‌توانند نیازهای هر نوع سلیقه‌ای را برآورده کنند. از جمله مزایای این پکیج می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • صرفه‌جویی در هزینه: هزینه خرید بلیط هرکدام از تفریحات کیش به طور جداگانه بسیار بیشتر از خرید پکیج‌های تفریحات کیش می‌شود. با صرف هزینه‌ای کمتر، می‌توانید تمام تفریحات کیش را تجربه کنید و از سفر خود لذت ببرید.
  • راحتی و سهولت: با خرید پکیج تفریحات کیش، نیازی به تهیه بلیط‌ها به صورت جداگانه نخواهد بود و می‌توانید به راحتی از تفریحات مورد نظر خود لذت ببرید. همچنین با شلوغی صف و تکمیل ظرفیت مراکز تفریحی مواجه نخواهید شد.
  • تنوع: پکیج‌های تفریحات کیش، شامل طیف وسیعی از تفریحات هستند و می‌توانند نیازهای هر نوع سلیقه‌ای را برآورده کنند.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
همه ی تفریحات رو گفتید ولی خبری ازقیمت نبود??
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت انواع دستگاه ماینر امروز + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت انواع لپ تاپ ایسوس امروز + جدول

مونا کرمی همسر دوم سپند امیر سلیمانی کیست+ بیوگرافی

قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

دنا پلاس بهتر است یا تارا؟

قیمت سکه پارسیان امروز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

پای سیاست‌های انقباضی اقتصاد، بیخ گلوی بورس/ پیش بینی شاخص بورس در آینده

واریز حقوق بازنشستگان از شنبه ۲۲ اردیبهشت

معرفی جذاب‌ترین سریال‌های هانده ارچل، بازیگر ترکیه ای+ عکس

معرفی بهترین کتاب های اقتصادی ایران

۳ بازیکن استقلال در آستانه تمدید قرارداد

آخرین خبر درباره افزایش حقوق بازنشستگان

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

افزایش طول عمر با این خوراکی‌ها

مقایسه قدرت نظامی ایران و اسرائیل

چرا واردات خودرو به نقطه بحرانی رسیده است؟/ نماینده مجلس: عدم‌ ترخیص خودروهای وارداتی نشان از نبود سیستم یکپارچه در دولت است

مهمان ویژه پرسپولیسی‌ها در تمرین امروز + عکس

فیلم/ تصویر پلنگ ایرانی در منطقه شاهو و کوسالان کردستان

فیلم/ آتش‌سوزی در فرودگاه لاهور پاکستان؛ پرواز حجاج به تعویق افتاد

شاهین صفر ارزان‌تر از دست‌دوم + جدول

روز شنبه به‌عنوان روز تعطیل تعیین شد

عکس/ کافه بیرانوند پلمب شد

مسابقه غیر قانونی بدنسازی در تهران با سود میلیاردی

پیشنهاد تراکتور به آقای گل پرسپولیسی‌ها

پیشنهادات عجیب علم الهدی برای ازدواج و افزایش جمعیت

فیلم/توضیحات رائفی‌پور درباره تهمت پولشویی و انتشار اسناد مالی و خصوصی مردم

آتیلا حجازی با این عکس اعلام جنگ کرد

نخستین تصاویر از گروگان‌گیری خشن در مقابل مجتمع تجاری پالادیوم تهران

فیلم/ ترامپ: اگر ارز دیجیتال دوست دارید به من رای دهید

فیلم/ تجمع معترضین به ورود زنان به ورزشگاه

فیلم/ جزییات کمال خرازی از خرابکاری اسراییل در اصفهان

فوت مادر باردار و فرزندش در تصادف با قطار در بهارستان تهران + عکس

جنیفر لوپز یک روحانی ایرانی در اینستاگرام را فالو کرد + عکس

لحظات دلهره‌آور گروگانگیری در مجتمع پالادیوم

فیلم/ بازگشت ۸ خدمه شناور حادثه دیده ایرانی در پاکستان به میهن

مرحله نهایی نخستین جشنواره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان بانک سینا برگزار شد

برنامه‌های راهبردی بانک سینا با جدیت دنبال می‌شود

پرداخت طلب ستاره استقلال پیش از بازی با فولاد

واکنش به انتشار فایل صوتی منتسب به سیدمحمد خاتمی

فیلم/ ویدیوی تازه حمید معصومی‌نژاد

علاقه کاپیتان تیم ملی ایران به حضور در بوندسلیگا

فیلم/ شوخی ژوله با علی پروین و جملات قصار در رختکن

فیلم/ واکنش دور از انتظار مجری زن تلویزیون به اقامه نماز با امام جماعت خانم

گزینه جدید برای ریاست آکادمی استقلال

توافق مهم روسیه و ارمنستان

۳ بازیکن استقلال در آستانه تمدید قرارداد

نرخ جدید سود بین‌بانکی اعلام شد

دیدار جمعی از قاریان قرآن عازم حج تمتع با رهبر انقلاب

فیلم‌های سینمایی امروز و فردا تلویزیون

ماجرای تقسیم شدن استان تهران چیست؟

بازار رکودی طلا رنج شد

ارزیابی آمار‌های رئیسی درباره وضعیت اقتصاد ایران

لحظات خیره کننده از وسعت سیل در جنوب برزیل

بهترین رژیم غذایی برای کاهش چربی

روتین روزانه ایلان ماسک چگونه است؟

هفت میدان نفتی ایران به سرمایه‌گذار خارجی واگذار شده است

مونا کرمی همسر دوم سپند امیر سلیمانی کیست+ بیوگرافی

معرفی جذاب‌ترین سریال‌های هانده ارچل، بازیگر ترکیه ای+ عکس

اتوبوس‌های چینی با دلار چند تومانی وارد می‌شود؟

فیلم/ پروژه نیمه کاره منوریل در قم تکمیل خواهد شد؟

فیلم/ جمله‌سازی عجیب و شنیدنی رئیسی با کلمه حال‌گیری

بازار سرمایه در گرو تصمیمات دولت

جشن بزرگ دختران آرمانی