تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۴۱ نظر

ارشادِ گشت ارشاد

مهدي فضائلي می گوید: برخي مسوولان به دليل اقدامات نامناسب در برخورد با بي‌حجابي تذكر گرفتند عباس عبدي: انجام كار غيرقانوني با تذكر حل نخواهد شد كدام يك از اقدامات گشت ارشاد قانوني است؟

ارشادِ گشت ارشاد

اقتصاد۲۴-راه‌اندازی دوباره گشت‌های ارشاد جدا از اینکه زمینه تقابل‌های فراوانی در فضای عمومی جامعه شده، بازخورد‌های فراوانی در فضای مجازی کشور نیز پیدا کرده است. با افزایش دامنه انتقادات از این نوع برخورد‌های سلبی دیروز مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای از دریافت تذکر برخی مسوولان به دلیل یک چنین اقداماتی خبر داد و سپس عباس عبدی و سیدعباس صالحی هم به موضوع واکنش نشان داده و خواستار برخورد‌های قانونی با یک چنین برخورد‌های غیرمتعارفی شدند.

۲۲ فروردین ماه بود که خبرگزاری فارس با راه‌اندازی یک پویش! خواستار بازگشت پلیس اخلاقی به عرصه خیابان‌های کشورمان شد. گشت‌هایی که پس از ماجرای فوت مهسا امینی، از عرصه عمومی شهر‌ها خارج شده بودند و براساس اعلام برخی مقامات مسوول اساسا فاقد بستر قانونی برای فعالیت بودند. اما با گذشت بیش از یک سال از فاجعه فوت مهسا امینی خبرگزاری‌ها و رسانه‌های اصولگرا مدعی شده بودند بیش از ۶ هزار نفر از مخاطبان‌شان این کمپین را کلید زده‌اند.

پس از خبرگزاری فارس، روزنامه کیهان، مشرق نیوز و بسیاری از رسانه‌های مرتبط با طیف‌های رادیکال جناح راست، همین خط خبری را دنبال کردند. کار به جایی رسید که دیروز آیت‌الله علم‌الهدی هم از راه‌اندازی این گشت‌ها دفاع کرد و آن را ضروری دانست.

پلیس امنیت اخلاقی، اما در واقع نام دیگر گشت‌های ارشاد بود که قبل از ماجرای فوت مهسا امینی هر از گاهی در عرصه عمومی کشور ظهور پیدا می‌کرد و برخورد‌هایی را به‌زعم خود با برهم زنندگان هنجار‌ها صورت می‌داد. کمتر از یک هفته پس از آغاز این پویش بود که دوباره سر و کله گشت‌های ارشاد در خیابان‌های تهران پیدا شد. در کنار ظهور این گشت‌ها، مقامات نیروی انتظامی هم اعلام کردند، از شنبه ۱۸ فروردین، روند اجرای قانون حجاب را عملیاتی خواهند کرد. همزمان با آغاز فعالیت‌های گشت ارشاد، اما تصاویری از برخی برخورد‌های تند با زنان و دختران کشور هم منتشر و در فضای مجازی وایرال شدند.

بازگشت دوباره گشت‌های ارشاد یا پلیس امنیت اخلاقی به شهر‌ها و کلانشهر‌های کشور در حالی عملیاتی شد که در کشاکش رخداد‌های اعتراضی سال ۱۴۰۱ و پس از فوت مهسا امینی اکثریت قریب به اتفاق چهره‌های سیاست‌گذار و تصمیم‌ساز کشور در گفتگو‌های رسانه‌ای و تریبون‌های رسمی صدا و سیما یکصدا اعلام کردند، گزاره‌ای ذیل عنوان گشت‌های ارشاد در قوانین موضوعی کشور وجود خارجی ندارد. از رییس مجلس و رییس‌جمهور گرفته تا دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور و روسای ستاد‌های امر به معروف و نهی از منکر، همگی موضوع گشت‌های ارشاد را بلاموضوع و فاقد گزاره‌های قانونی ارزیابی کردند. با افزایش فعالیت‌های گشت ارشاد در تهران و سایر شهر‌ها و کلانشهر‌های کشور، مطابق معمول اکثر تحلیلگران و کارشناسان به نقد این رفتار‌های غیرمتعارف و بی‌اثر پرداختند و خواستار بازنگری در اجرای آن شدند.


بیشتر بخوانید:اطلاعیه فراجا درباره وضعیت حجاب


بسیاری از جامعه‌شناسان و فعالان سیاسی با نقد این رفتارها، آن را زمینه‌ساز وقوع فجایع تازه در فضای عمومی کشور ارزیابی کردند. همزمانی این برخورد‌ها با تقابل نظامی ایران و اسراییل بر حجم و دامنه انتقادات افزود. تحلیلگران با اشاره به این واقعیت که کشور در شرایط فعلی نیازمند انسجام همگانی و همبستگی ملی است این نوع رفتار‌های سلبی و تقابلی مانند راه‌اندازی گشت ارشاد را مخل ایجاد انسجام در عرصه عمومی ارزیابی می‌کردند.

نهاد‌هایی که از رهبری تذکر دریافت کردند

با افزایش دامنه انتقادات و در پی اجرای طرح نور و به خیابان آمدن مجدد گشت ارشاد، عضو دفتر رهبری از تذکر گرفتن برخی مسوولان از دفتر رهبری به دلیل «کار‌های بی‌قاعده» در برخورد با بی‌حجابی خبر داد. مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در توییتی در شبکه اجتماعی ایکس با ذکر عبارتی از رهبری در مورد کشف حجاب نوشت: «رهبر انقلاب: کشف حجاب، هم حرام سیاسی و هم حرام شرعی است. منتها دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده، ما هم باید با برنامه و نقشه وارد شویم؛ کار‌های بی‌قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد.»

او در ادامه نوشت: «پ ن؛ به تازگی برخی مسوولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده تذکر دریافت کرده‌اند.» این پایان کار نبود و بسیاری از چهره‌های سیاسی و رسانه‌ای به این توییت فضائلی واکنش نشان دادند. سیدعباس صالحی، مدیر مسوول روزنامه اطلاعات به توییت مهدی فضائلی که از تذکر گرفتن برخی مسوولان به خاطر اقدامات نامناسب در برخورد با بی‌حجابان خبر داده بود، واکنش نشان داد و نوشت: «گویا تذکرات غیرعلنی نتایج ملموسی نداشته است.» صالحی با باز نشر توییت عضو دفتر رهبری نوشت: گویا تذکرات غیرعلنی نتایج ملموسی نداشته است. این تذکر علنی را هم دریافت کرده‌اند. باید منتظر بود که چگونه به این تذکر علنی هم عمل خواهند کرد. ظاهرا فهم این نکته که در شرایط ویژه کشور نباید این‌گونه بی‌گدار به آب زد، سخت نبود و نیست. مواظب نفوذ و رخنه درونی دشمن باشیم.»

عباس عبدی، اما پا را از این هم فراتر گذاشت و خواستار پیگیری دقیق قضایی این موضوع شد که چه کسانی برخلاف منافع عمومی کشور و رویکرد‌های قانونی دست به یک چنین اقداماتی می‌زنند؟

عبدی در واکنش به توییت فضائلی؛ عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نوشت: بی‌قاعده تعریف روشنی ندارد. غیرقانونی باید گفت. اگر چنین است دقیق باید موارد را اعلام و خاطیان به ویژه آمران را مجازات کرد. انجام کار غیرقانونی با تذکر حل نخواهد شد. کدام یک از اقدامات گشت ارشاد قانونی است؟

منبع: روزنامه اعتماد
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳۴
ناشناس
36
8
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
طرح نور باید با قدرت پیش بره .... شورشو دراوردن
ما از این ها بیزاریم
حسن
58
8
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
مملکت هر کی هرکیه
ناشناس
5
45
يکشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
حجاب فقط موی سر نیست بعضی از گروه ها فهم وشعور نداره اول اونا رو ازحجاب چشم گفتار وشنیدن راهنمایی کنید
ناشناس
7
48
يکشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
من ایرانی بودن همیشه جز افتخاراتم بود الان با دیدن این تصاویر و برخوردها در خیابان ها خجالت میکشم و همش روح و روانم درگیر است که این ها چه کسانی از همو ژنان ماهستن که این قدر وقیح و زشت اعمال قانون میکنند.
ناشناس
14
54
يکشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
گشت ارشاد ،تیشه زدن به ریشه ای نظام است
ناشناس
خوب کاری میکنن چون باید ادب بشن
تا درسی برای سایرین بشه اینجا ایران هست خارج ک نیست دارید فساد ایجاد میکنید ناراحتید برید اون ور آب آزاد باشید
کاظم
22
40
يکشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام ساکن نواب تهران بودم یکروزدرآپارتمان طبقه7رابازکردم همسرم ودخترم وسط سالن خوابیده بودنددیدم یک سرباز درزمینه هوا گفتم اینجا چکارمیکنی گفت گفتندبشقاب های ماهواره را پرتاب کنم پایین خلاصه مطلب این همه هزینه ازبین المال مصرف وقت الان وضعیت بشقاب ومردم چگونه هست حجاب هم آنقدر غیرتخصصی عمل کنیدتانتیجه اش را آیندگان ببینندهوش که بامویزبیادباماست وخیارعم نابودمیشود
ناشناس
18
26
يکشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
گشت ارشاد بسیار مهم هست و ضروری ولی باید مواظب باشن نفوذیها صحنه سازی نکنن برای گرفتن فیلم و تحت فشار قرار دادن گشت! دیگه اینا واضح هست و تابلو
ناشناس
38
9
يکشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
بله کاملا سلیقه ای عمل میکنن هرجور دوست دارن برخورد میکنن
صمد
6
42
يکشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
همانطور که نویسنده اشاره کرده در چنین شرایطی که درگیر جنگ با رژیم کودک کش غاصب اسراییل هستیم راه اندازی گشت ارشاد که غیر قانونی هم هست اشتباه محض است. بخصوص که در این امر بسیار سلیقه ای انجام می شود
آناهیتا
31
20
يکشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
من یک خانم هستم گاهی چادر سر نمی کنم مگر در شهر های مذهبی ولی خدا گشت ارشاد را حفظ کند خانم های ما شورش را درآورده اند دامن و پای لخت عشقبازی با نامحرم در خیابان فاحشه گری اگر ارشاد جلوی خانم های ما را نگیرد در آینده خیلی نزدیک فاحشه گری و طلاق زیاد می شود همانطور که شده
ناشناس
تو اگر یک زن محجبه و عفیف بودی به خودت اجازه نمی دادی همچین فحش های کثیفی به دیگران بگویی پس تو خودت هم انسان درستی نیستی که به دیگران فاحشه می گویی برو دهانت را آب بکش و هزار بار استغفار کن
سجاد
تو هواست به دامن خودت باشه بالا نره
رویا
کاش فهم و شعور این رو هم داشتی که الفاظ درست بکار ببری و حجاب زبان و عقل هم داشته باشی
ناشناس
2
14
يکشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
فساد اقتصادی رو هروقت جلوشو گرفتن مسئله حجاب حل میشه
افسانه
10
15
دوشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
واقعا دمتون گرم جلوی این فساد رو بگیرید خواهشا
رویا
آره واقعا جلوی این همه اختلاس دزدی فساد سران رو بگیرید . باجناق بازی رو هم یادم رفت اضافه کنم
میثم
7
23
دوشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
خداوکیلی با چشمم دیدم که یه زن که حجاب بدی هم نداشت بزور مینداختنش داخل ون و جوری شد که زنه تقریبا لخت شده بود اونوقت دم از اسلام میزنن
ناشناس
6
28
دوشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
اولا کنترل کردن حجاب آقایان مسؤلین گشت ارشادو برگردوندن و دم از حجاب میزنن ب بچه‌ها ی خودشون که اون ورن ی تذکری بهشون بدن، آقایان مسؤلین اگه راست میگن بیان اینطوری جلو گرونیو بگیرن و دوما (آذادی فقط حجاب نیست اگه فکر کنن خیلی چیزا هست و آقایان مسؤلین دستور میدن ملتو اذیتو شکنجه بدن اینا نشونه نابودی کشورمون هستش، اینا بااین کاراشون دارن ایرانو خراب میکنن این‌طور نیست، ما از دست دادن خون شهیدانمون این اسلامو بدست آوردیم و این مسؤلین با این کاراشون دارن دین و سیاست و اقتصاد و اسلامو الکی از دست میدن، مشخصه اینا خودشون الکی دارن باگرونی ملتو تحت فشار قرار دادن و اسلامی نیستن دارن با سیاست کار میکنن
فرح
12
12
دوشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
خدا وکیلی بعصی خانها دیگه شورشو در آوردن آخه این چه طرز بیرون آمدن تودخیابون جمهور اسلامیه این همه شهید دادیم که بی بندو باری زیاد بشه حیا خوب جیزیه نکنه خوابید و فکر میکنید در ارید تو لس آنجلس و پاریس قدم میزنید ما مردم موافق گشت ارشادیم فتنه گران بدانند که ما انقلاب کردیم شهید دادیم که بساط ولنگاری رنان و دختران برداشته بشه هر کی دوست نداره و نمیتونه تابع قانون باشه راه بازه برن بیرون
رضا
مغز فندقی نباش خانوم.
اونایی که رفتن،فرزندان. همین مسؤلین هستن که از گشت ارشاد دفاع میکنن
رویا
راه بازه پاشو برو عربستان برو جایی که همه حجاب دارن در ضمن شما اگه جرات داشتید از،تمام مردم رای گیری می‌کردید که حجاب باشه یا خیر . کشور در حال نابودیه شما فکر موی مردمی ؟
رویا
خیلی ببخشید چرا فقط به حجاب عکس العمل نشان میدن چرا به ظلم فساد مسئولان و رانت خواری اختلاس هیچ علائم حیاتی از خودشون نشان ندادن
محسن
درود بر شهدا
ولی شهید دادیم فقط واسه حجاب ؟!!!
آیا شهدا از این همه ظلم رضایت دارند
آیا شهدا از این همه اختلاس دزدی بی کفایتی و ... رضایت دارند
و.....
شهین
5
3
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
گشت ارشاد کارشان بسیار درست است شورش را خانمها در آورده اند .
ناشناس
گشت ارساد نیاز به ارشاد دارد.
ناشناس
2
7
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
هیچ‌ انسانی‌ بر‌ دیگری‌ برتری‌ ندارد. این‌ اصل‌ تمام‌ ادیان‌ و اسلام‌ است‌. نه‌ کسی‌ میتواند‌ حجاب‌ از‌ دیگری‌ بگیرد‌ و نه‌ بدهد.
هادی
1
8
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
اگر رضا شاه تونست با زور چادر از سر خانمها برداره.....شما هم میتونید بزور چادر سرشون کنید.......زهی خیال باطل
رویا
0
10
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
خیلی جالبه هر آنجه برای دیگران نمی‌پسندی برای خودت هم نپسند و بالعکس. صد تا از این بچه ها و نوه های این .... و طرفداران حجاب اجباری لخت و مشروب بدست در حال عشق و حال هستن
نرگس م
میتونن.مطمئن باش.رهبرمامثل رضاه شاه بی غیرت نیست.رضاشاه طبل توخالی بودولی رهبرما.دلیروشجاعه
نرگس م
توباچشم خودت دیدی یافقط شنیده های دروغ رابلغورمیکنی؟
ناشناس
1
9
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
هر شخص تو گور خودش میخانه. چرا ب شماها فشار میاد و کاسه داغتر از آش شدید.
طباطبایی
5
2
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
با سلام و خدا قوت به گشت ارشاد بنظرم باید قانونی که تصویب شد حتماً اجرا بشه خصوصاً که دستور خداونده در تمام کشورهای دنیاکسی بخواد قانون رو رعایت نکنه هم جریمه و هم زندان داره و کسی جرات نداره به پلیس کوچکترین بی احترامی کنه فکر کنم تنها کشوری که اینقدر بی احترامی میکنند به پلیس ایران ه و دلیل ش قانونگذاران ما هست که به آدمهای بی بند بار و شورشگر اجازه اینکار رو می‌دهند و خیلی در برابر اینها کوتاه میآیند البته روش مناسب هم خیلی ضروری ه و باید ریشه ای مسئله رو حل کرد یعنی از مدارس ،خیلی مهمه ،که آموزش و پرورش در اینجا خیلی کوتاهی کرده
ناشناس
6
2
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
اسلام فقط حجاب نیست
چیزهای دیگری هم دارد آیا همه ی انها رعایت میشود
کدام یک به طور کامل رعایت میشود که این یکی به طور کامل رعایت شود
البته حجاب به عنوان یک ارزش فرهنگی و دینی با ارزش و محترم هست اما ای کاش برای تمام شئونات اسلامی همین گونه عمل میشود
مثل عدالت
مثل صداقت
مث
مهرداد
0
6
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
بعد ۴۵ سال
بعد از اینهمه تبیین درباره حجاب و حیا
بعد از این مقدار توجیه و توضیح درباره سوءاستفاده دشمنان
بعد از ....
حالا با ید جدی و با اقتدار برخورد کنند با سازمان یافته ها و جسورها
در هر حال گشت ارشاد خار چشم بی غیرت هاست
ناشناس
5
1
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
فقط باید گشت کمیته های انقلاب میتونه امنیت پایدار در زمینه بیحجابی و هرزگی برقرار کنه
....
2
0
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
عزیزان باهم بحث الکی نکنید.. ببینیدپوشش چقدر انسان رو زیباتر نشون میده.. بی حجابان خودشون مقایسه کنند بایه خانم محجبه... واقعا حجاب زیبایی ب دنبال داره.. بی حجابی برای یک خانم بی ارزشی ب دنبال داره حتی بدترین مردان بهش اهانت می کنند
نرگس م
2
0
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
غربیهادارن تغییررویه میدن ومحجبه میشن زنهای .... ایران هرزگی غرب راتقلیدمیکنن کاش فرهنگ رانندگی درست وحفظ محیط زیست هم به این سرعت ازغربیهاتقلیدمیکردن اونوقت مملکت گلستان میشدودولت رامسبب بدبختیهاشون نمیدیدن
ح.ا
0
0
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
متأسفانه در کشور هروقت از امر به معروف و نهی از منکر یاد میشود فقط حجاب خانمها در پیش چشم آورده میشود و سایر موارد معروف و منکر در جامعه اصلا حتی مشخص هم نیست که چه مواردی هستند و کدام نیاز به تذکر و یادآوری دارند و کدام باید پوشیده باقی بماند و هرگز فاش نشود من مطمئنم کسانی که در حال حاضر جزء گروه امر به معروف و نهی از منکر هستند هیچکدامشان به این ریزه کاریها وارد نیستند که توقعی هم از آنان نیست
یوسف سعادتی
0
1
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفت ،دمتون گرم جلوی فساد رو بگیرید! کدام فسادهای اخلاقی و اجتماعی و اقتصادی و..؟ بیسوادی!!!
یوسف سعادتی
0
1
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
۴۷ ساله هستم ،نمیتونم ازدواج کنم!! خانمم جهیزیه ندارن! شکم سیری؟ چی کارهای انجام میدی؟! من حلال وار کا میکنم! مکه هم رفتی؟؛؛؟ ......‌
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت میوه در میادین تره بار امروز + جدول

قیمت سکه و طلا امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت پسته، تخمه، آجیل و خشکبار + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت کیا اپتیما، اسپورتیج و سراتو در بازار ایران + جدول

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت دلار و یورو امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت تبلت اپل امروز + جدول

قیمت سکه و طلا امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

سقوط هلیکوپتر کاروان رئیس جمهور در جلفا

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

خبر مهم و جدید درباره سقوط بالگرد رئیسی

علت سقوط بالگرد رئیسی مشخص شد

نحوه صحیح تعویض دنده خودرو چگونه است؟

وضعیت سلامتی رئیسی پس از سقوط بالگرد

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

جدیدترین فیلم از محل سقوط بالگرد ابراهیم رئیسی

جلسه فوق العاده سران قوا به میزبانی معاون اول رئیس جمهور

عکس/ پیام تسلیت سید محمد خاتمی در پی درگذشت ابراهیم رئیسی و همراهانش

استوری عجیب هادی چوپان در اینستاگرام+ عکس

فیلم/ لحظه اعلام شهادت رئیس جمهور در حرم مطهر حضرت معصومه (س)

پیکر ابراهیم رئیسی به کجا منتقل شد؟

فرشاد مومنی: فاسد‌ها و چاپلوسان قدرت بیشتری گرفته‌اند

تلاش براي كاهش فشار مالياتي بر اصناف

اینفوگرافی/ زندگی‌نامه سید ابراهیم رئیسی در یک نگاه

قیمت تتر ۳ هزار تومان بالا رفت

همه بازی‌های لیگ برتر لغو شد

اطلاعیه پلیس فتا در پی شهادت رئیس جمهور

اعلام زمان شارژ سهمیه بنزین خردادماه

عکس/ اولین توئیت حساب رسمی ابراهیم رئیسی پس از خبر شهادتش

رکوردزنی طلا در بازار جهانی

واکنش رسانه‌های غربی به سانحه بالگرد رئیسی

اولین عکس اینستاگرام ابراهیم رئیسی پس از خبر شهادتش

چه‌کسی جایگزین امیرعبداللهیان در وزارت خارجه می‌شود؟

فیلم/ بغض ظریف در آنتن زنده شکست

جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی برگزار نمی‌شود

در بیست و هفت حراج شمش چقدر طلا فروخته شد؟

پیام تسلیت همتی برای شهادت رییسی و هیئت همراه

عکس/کادر پرواز بالگرد رئیس‌جمهور

واکنش‌های خارجی به شهادت ابراهیم رئیسی و هیات‌همراه

پیش بینی قیمت سکه امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فیلم/ واکنش وزیر ارشاد پس از شنیدن خبر شهادت آیت‌الله رئیسی

مسوولان حاضر در بالگرد سقوط كرده چه كساني بودند؟

قیمت تبلت اپل امروز + جدول

قیمت آجیل و خشکبار امروز + جدول

بازگشت دلار به کریدور ششم

فیلم/ لحظه انتقال پیکر رئیس جمهور و تیم همراه توسط امدادگران هلال احمر

بیانیه هیئت دولت در پی شهادت ابراهیم رئیسی و هیئت همراه

وضعیت هواشناسی امروز

قالیباف، محسنی اژه ای و مخبر، اعضای شورای موقت ریاست جمهوری /انتخابات ریاست جمهوری چه زمانی برگزار می‌شود؟

معاون اول رئیس‌جمهور با موافقت رهبری مسئول امور اجرایی کشور شد+ ویدئو

قیمت دینار عراق امروز + جزئیات

قیمت لیر ترکیه امروز + جزئیات

شهید حسین امیرعبداللهیان که بود؟ + زندگینامه

قیمت خودرو‌های سایپا + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو + جدول

زندگینامه سید ابراهیم رئیسی

قیمت سکه پارسیان + جدول

قیمت سکه و طلا + جدول

پس از شهادت رئیس جمهور، چه کسی سکاندار ریاست‌جمهوری می‌شود؟

قیمت بیت کوین و رمزارز‌ها + جدول

قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها + جدول

پس از شهادت رئیس جمهور، کشور چگونه اداره خواهد شد؟

عکس/جای خالی ابراهیم رئیسی در جلسه هیات دولت

آتش گرفتن کابین بالگرد حامل ابراهیم رئیسی

فعالان بورس مرگ سرمایه‌های خود را به نظاره نشستند/ دولت مسئول مستقیم زیان سهامداران است