تاریخ انتشار: ۰۷:۱۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۷ نظر
اقتصاد ۲۴ گزارش می‌دهد؛

بهترین مارک کولر گازی ایرانی و خارجی

در این مطلب مهم‌ترین معیارها برای انتخاب یک کولرگازی باکیفیت و با قابلیت‌های برجسته را معرفی می‌کنیم که متناسب با نیازهای شما باشد. همچنین بهترین مارک کولر گازی ایرانی و خارجی را معرفی خواهیم کرد.

بهترین مارک کولر گازی

اقتصاد۲۴- شیوا سپهری: با نزدیک شدن به فصل گرما برخی از خانواده‌ها به فکر خرید کولر گازی می‌افتند. کولر‌های گازی به ویژه برای نقاط جنوبی کشور که گرمای طاقت‌فرسایی در تابستان دارد، یک ضرورت خواهد بود. در چنین شرایطی خیلی مهم است که گزینه‌ای را پیدا کنیم که علاوه بر کارایی خوب بتواند بهترین قابلیت‌ها را به شما عرضه کند و در عین حال قیمت نسبتاً منسبی هم داشته باشد. در این مطلب بهترین کولر‌های گازی خارجی و ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم. مدل‌هایی که ارزش خرید کردن داشته باشند.

بهترین مدل کولر گازی ایرانی

کولر گازی جی پلاس

جی پلاس از جمله برند‌های مشهور کولر گازی در کشور است که این روز‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. به ویژه اینکه با رنج قیمت کمتری نسبت به کولر‌های گازی خارجی عرضه می‌شود. برند جی پلاس از قیمت مناسبی نسبت به دیگر برند‌های مشابه خارجی در بازار وجود دارد. در بین مدل‌های موجود کولر گازی در این مارک، کولر گازی جی پلاس مدل GAC-HF۲۴TQN۱ یکی از نمونه‌های خوب است که مدل نصب دیواری آن به شمار می‌آید، با ابعاد ۱۱۸۵ در ۳۱۵ در ۲۳۱ میلی‌متر به بازار عرضه شده است. وزن آن نیز نسبتاً کم و حدود ۱۴.۵ کیلوگرم است.

با توجه به وزن ابعاد آن می‌تواند خیالتان راحت باشد که فضای زیادی نمی‌گیرد. این اسپیلت‌ها گرمایش و سرمایش مناسبی را به کاربران عرضه می‌کنند و نوع برق مصرفی آن نیز تک فاز، ۲۲۰ ولت است که در گرید انرژی A قرار می‌گیرد و جزو محصولات برقی کم مصرف به شمار می‌رود. از جمله ویژگی‌های جالب این مدل کولر گازی جی پلاس، دارای حالت خواب و تایمر، مجهز به پره هاى طلایى Golden Fin است که امکانات خوبی را به شما ارائه می‌دهد. از دیگر قابلیت‌های برجسته این اسپلیت می‌توان به داشتن فیلتر چندلایه ضد کپک و داشتن حالت تایمر خواب اشاره کرد.

همچنین از برند جی پلاس مدل دیگری نیز وجود دارد که می‌تواند با نیاز‌های شما جور باشد. این برند شاخصه انرژی A++ را به عنوان شاخصه ممتاز این مدل عرضه کرده است. کولر گازی جی پلاس ۳۰ هزار مدل GAC-HV30VQ1  با محدوده ظرفیت سرمایش ۳۰۰۰۰ BTU/hr و محدوده ظرفیت گرمایش ۳۰۰۰۰ BTU/hr وجود دارد. جی پلاس در این مدل با ابعاد ۱۲۸x۲۶x۳۶ سانتی متر سعی کرده محصول را طوری به بازار عرضه کند که کمترین میزان فضا را اشغال کند. این مدل نسبت به مدل قبلی قیمت بیشتری دارد و بین ۵۳ تا ۵۵ میلیون تومان در فروشگاه‌ها یافت می‌شود.

کولر گازی ایران رادیاتور

نام برند ایرانی ایران رادیاتور را حتماً بار‌ها شنیده‌اید، برندی که با توجه به کیفیت ساخت محصولاتش در بین مخاطبان از محبوبیت برخوردار است. کولر گازی‌های ایران رادیاتور از وقتی که کولر‌های آبی به بازار عرضه می‌کرد تا وقتی که دست به ساخت کولر گازی زده است، همیشه یکی از محصولات مورد استفاده خانوار‌های ایرانی بوده است.

در بین مدل‌های ساخته شده توسط این برند، کولر گازی ایران رادیاتور ۳۰ هزار مدل IAC-30CH/XA/A یکی از گزینه‌های فوق‌العاده است. این محصول ایران رادیاتور با ابعاد ۳۴x۲۶x۱۱۷ سانتی متر فضای چندانی را در خانه شما اشغال نمی‌کند و با وزن ۱۸.۵ کیلوگرمی به بازار عرضه شده است. این مدل کولر گازی نیز همچنان قابلیت گرمایش و سرمایه فوق‌العاده‌ای دارد و البته با نوع برق مصرفی تک فاز، گرید انرژی A+ را پوشش می‌دهد که آن را در دسته لوازم با مصرف انرژی پایین قرار می‌دهد. این مدل هم مانند جی پلاس طرفداران زیادی دارد و با بدنه ظاهری زیبا نیاز افراد به یک کولر گازی با کیفیت را مرتفع می‌کند و قیمت آن بین ۳۴ تا ۴۰ میلیون در بازار است. 

کولر گازی ایران رادیاتور ۳۰۰۰۰A مدل IAC-۳۰CH/XA/A مدل دیگری است که از برند ایران رادیاتور قصد داریم به شما معرفی کنیم. این مدل دارای کمپرسور روتاری TOSHIBA GMCC است که مدل خوبی محسوب می‌شود و همچنین با ابعاد ۹۰۰x۸۰۰x۳۷۰ میلی متر شاید اندکی بزرگتر باشد، اما به هر حال امتیازات قیمتی خوبی در این مدل وجود دارد. توان مصرف سرمایش این مدل ۲۹۲۰~۱۶۶۰ وات و توان مصرف گرمایش آن ۲۵۵۰~۱۵۶۰ وات است. همچنین میزان بازدهی آن در حالت سرد EER ۳.۰۱ و میزان بازدهی در حالت گرم COP ۳.۴۱ است. گرید مصرف انرژی آن نیز A+ است.

بهترین مارک کولر گازی

بهترین مدل کولر گازی خارجی 

بهترین مدل کولر گازی ال جی

در بین برندهای مشهور لوازم خانگی خارجی، قطعا ال جی یکی از برترین‌ها و شناخته شده‌ترین‌ها است. اگر قصد دارید که کولر گازی خارجی تهیه کنید و می توانید مبلغ بیشتری بپردازید، حتما به جای برند ایرانی به سراغ نمونه‌های برجسته خارجی بروید. کولر گازی ال جی سال‌ها در صنعت گرمایش و سرمایش خانگی شناخته شده است و می‌توانید به این برند اعتماد کنید. البته باید بدانید که واردات این برند فعلا محدود شده است. 


بیشتر بخوانید: چه کنیم کولر‌های گازی برق کمتری مصرف کنند؟


یکی از بهترین مدل‌های کولر گازی ال جی  کولر گازی ال جی ۲۴ هزار مدل Standard S4-W24K23AE است. این مدل با وزن سبک ۱۲.۲ کیلوگرمی‌اش شناخته می‌شود. همچنین میزان بازدهی در حالت سرد EER مقدار ۳.۲۱ W/W است و میزان بازدهی در حالت گرم COP مقدار ۳.۴۱ W/W است. این برند دارای میزان پرتاب باد ۱۰ متر است که برای فواصل دور هم خنکای هوا را احساس خواهید کرد. ضمناً این مدل قابلیت کارکرد تا دمای ۴۸ درجه سانتیگراد را دارد. نوع برق مصرفی آن نیز تک فاز است و با استفاده از قابلیت Quick Cooling در مصرف انرژی ۶۰ درصد صرفه جویی می‌کند. ضمناً این مدل دارای ویژگی‌هایی نظیر تکنولوژی کمپرسور روتاری دو قلو، ۶۰ درصد صرفه جویی در مصرف انرژی است. قیمت آن نیز امروز به 54 میلیون تومان می‌رسد. 

اگر علاقه‌مند به مدل ال جی هستید، حتما  کولر گازی ال جی ۲۴ هزار مدل Standard Plus I24CFH را هم ببینید. این مدل نیز ابعاد کوچکی دارد که ۹۹.۸x۳۴.۵x۲۱ سانتی متر است. وزن آن نیز ۱۱.۶ کیلوگرم و حتی سبک‌تر از مدل قبلی و برند‌های مشابه ایرانی است. این مدل از قابلیت کمپرسور اینورتر بهره گرفته است و دارای نمایشگر ال‌ای دی است. ضمناً میزان بازدهی در حالت سرد EER مقدار ۳.۲۱ w/w و میزان بازدهی در حالت گرم COP مقدار ۳.۴۱ w/w است. میزان پرتاب باد آن نیز همچون مدل قبلی ۱۰ متر است. نوع برق این مدل نیز تک فاز است. میزان نویز فشار صدا (پنل خارجی) آن نیز ۵۶ دسی بل است. همچنین این مدل دارای برچسب انرژی A++ است.

بهترین مدل کولر گازی گرین

کولر گازی‌های گرین از سوی یک برند چینی عرضه می‌شود که این روزها در بازار طرفداران خود را پیدا کرده است. اگر به دنبال یک  برند خارجی هستید که نسبت به ال جی ارزان‌تر باشد، توضیحات زیر را از دست ندهید. 

یکی از مدل‌های معروف کولر گازی گرین در بازار در حال حاضر  کولر گازی گرین ۳۰ هزار مدل GWS-30P1T3/R1  است. این اسپلیت دیواری دارای ابعاد ۳۵.۸x۲۵.۳x۱۲۵ سانتی متر و وزن ۱۸ کیلوگرم است که نسبتاً سنگین و حجیم‌تر از مشابه ال جی است. به لحاظ گرید انرژی نیز این مدل برچسب B را دارد که چندان به لحاظ مصرف انرژی مناسب نیست اما به هر حال با این ویژگی‌ها میزان بازدهی در حالت سرد EER مقدار ۳.۱۳ است که مشابه نمونه‌های خوب است و با جریان نامی سرمایش ۱۲.۷۷ آمپر می‌توان گفت که وضعیت سرمایشی خوبی دارد. شاید ممتازترین ویژگی این مدل را باید میزان پرتاب باد آن دانست که حتی از مدل ال جی آن هم بهتر است و باد تا ۱۵ متر کشیده می‌شود.

بهترین مارک کولر گازی

بهترین مدل کولر گازی هایسنس

کولر گازی‌های هایسنس نیز جزو برندهای مشهور است که این روزها می‌توانید از بازار تهیه کنید. هایسنس شرکت دولتی صنایع الکترونیک چینی چندملیتی است و می‌تواند یکی از گزینه‌های خوب برای خرید باشد. 

یکی از مدل‌های این کولر گازی تحت عنوان کولر گازی هایسنس ۳۰ هزار مدل HIH-۳۰VQ است که جزو گزینه‌های خوب این برند به شمار می‌رود. شما می‌توانید این کولر گازی را که دارای گرید انرژی نسبتاً خوب A است و با ابعاد ۲۳.۱x۱۱۸.۵x۳۱.۵ سانتی متر و وزن ۱۵ کیلوگرم به بازار عرضه می‌شود از فروشگاه‌های لواز خانگی بخرید. این کولر گازی با میزان بازدهی در حالت گرم COP به مقدار ۳.۶ و میزان پرتاب باد ۱۵ متر یک گزینه خیلی خوب است و قیمت آن بیش از ۵۵ میلیون است.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
0
1
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
رو چه حسابی این مارکا بهترینن.بچه جنوبم. این کولر گازیا در جنوب کشور هیچ جایگاهی ندارند
سعید
1
10
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
آخه جی پلاس کجاش خوبه چرا دروغ به خورد ملت میدید من به عنوان یک تکنسین با سابقه اسمش گذاشتم سلطان ارور
الجی هم که کندانسور الومنیوم شده برا همین سبک هست
ناشناس
1
6
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
رییسی باقطع واردات کولرگازی به ملت شهیدپرورخیانت کردچون تاقبل ازقطع واردات قیمت کولرگازی ۵ میلیون تومان بود باقطع واردات قیمتش شد ۵۰میلیون تومان کولرگازی وارداتی کره جنوبی ۶۰درصدصرفه جویی برق داشت رییسی به صنعت برق هم خیانت کرد
بلوچ
2
15
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
چراهمه ی برندهای بی کیفیت رو معرفی کردی؟ مثلا از اوجنرال با گارانتی تهویه نیا که بهترینه چیزی نگفتی؟ فنی کارا میدونن من چی میگم
ناشناس
0
4
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
فقط کره جنوبی بقیه افتضاح هستند
محمد رضا
3
2
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
فقط سامسونگ و ال جی و میتسوبیشی و گری بقیه آشغال هستن
محمد
4
2
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
من برادرم استاد کاروتعمیرکار کولر میگه بهترین کولری که تو عمرم دیدم هم ازنظر کیفیت هم از نظر مونتاژ کولر (ویست پوینت) هست
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت انواع دوربین‌های عکاسی + جدول

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

عکس/ نخستین تصویر از مراسم ازدواج شیدا خلیق و کیوان ساکت‌اف

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت انواع موتورسیکلت در بازار امروز + جدول

قیمت روز لپ تاپ اپل + جدول

قیمت انواع لپ تاپ مایکروسافت امروز + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه پارسیان امروز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

فیلم/ افشاگری رائفی‌پور درباره حرف بد کروبی به احمدی‌نژاد

چهره جذاب بانو سوسانو در سن ۴۳ سالگی + عکس

شنبه‌ها تعطیل شد؛ با تحریم‌ها و FATF و نرخ پایین بهره‌وری و ... چه می‌کنید؟!/ کارفرمایی که کمترین دغدغه‌اش کاهش ۴ ساعت از کار کارگر است

تلاش دولت برای جبران کسری بودجه با ایجاد رکود در بورس/ ارتباط عقب ماندگی بورس در دولت سیزدهم

قانون بیمه بیکاری تغییر کرد

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

ریزش قیمت طلا رقم خورد

فیلم/ ستایش فردوسی پاکزاد توسط یکی از عالمان دینی جمهوری باکو

سقوط ادامه دار نرخ دلار در بازار

برای اجاره خانه در گیلان چقدر پول لازم است؟ + جدول

هر بشکه برنت چند شد؟

دیپلماسی آمریکا، کلید پایداری در منطقه؛ چه شد اسرائیل و ایران از آستانه جنگ، پا پس کشیدند؟

آیا افزایش حق مسکن کارگران منتفی است؟

سیل حواله های خودروی مادران در بازار + عکس

۷۰۰ تارنما به‌دلیل فروش کالای قاچاق فیلتر شد

تکاپوی عمان برای ورود به بازار گاز جهانی؛ ادامه رویکرد بلندپروزانه مسقط در حوزه انرژی

فیلم / لحظه عجیب و تکان دهنده نجات یک کودک توسط پزشک جوان

رقابت درون خانوادگی اصولگریان در مرحله حساس؛ افشاگری‌های حساب‌شده شب انتخاباتی قالیباف و رائفی‌پور

قیمت انواع لپ تاپ مایکروسافت + جدول

قیمت روز لپ تاپ اپل + جدول

قیمت دوربین‌های عکاسی + جدول

قیمت انواع موتور سیکلت در بازار + جدول

فرزندآوری یک پدیده سیاسی یا فیزیولوژیک نیست/ چرا ایرانی‌ها «بچه دار» نمی‌شوند؟

پیکر هشتمین قربانی سیل خراسان رضوی پیدا شد

وضعیت آلودگی هوای تهران در ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت دینار عراق امروز + جزئیات

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت لیر ترکیه امروز + جزئیات

قیمت خودرو‌های سایپا + جدول

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو + جدول

قیمت سکه پارسیان + جدول

قیمت سکه و طلا + جدول

قیمت بیت کوین و رمزارز‌ها + جدول

قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها + جدول

اینجا کسی به فکر مستاجر‌ها نیست/ افزایش ۴۰ درصدی اجاره بها از فرودین ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۳

لایت کوین چیست؟

راه‌هایی برای تصمیم‌گیری بهتر

مسواک برقی بهتر است یا معمولی؟

بهترین زمان مصرف ویتامین D

چربی‌های مفید برای بدن

واردات خودرو قیمت‌ها را افزایش می‌دهد!/ مردم به جایی رسانده‌اند که خودروی اسقاطی خارجی را به خودروی ملی ترجیح می‌دهند!

عکس/ پست عاشقانه مهران غفوریان برای همسرش

اجرای حرفه ای پارتیشن شیشه ای هوشمند مات شونده

فیلم/تکذیب سیل وحشتناک مشهد ازسوی شهرداری؛ کدوم سیل؟!

فیلم/ اقدام بحث‌برانگیز علی شمخانی در تخت جمشید

فیلم/ نظر جنجالی کارشناس برنامه صداوسیما درباره تحصیل‌کردن زنان

تعطیلات شبه نوروزی در شهریور ۱۴۰۳

۱۲هزار خودرو وارداتی کجاست؟

عکس/ نخستین تصویر از مراسم ازدواج شیدا خلیق و کیوان ساکت‌اف

انتشار پوستر معنادار سایت رهبر انقلاب

فیلم/ ازدواج عروس ۲ سر با یک مرد

فیلم/ تصاویری خاص از پوتین و شی جین پینگ در یک محیط غیر رسمی

متن استعفای افشاریان از ریاست کمیته داوران فدراسیون

فیلم/ امشب سیل این استان را تهدید می‌کند

نرخ جدید سود بین‌بانکی اعلام شد + جدول